StudEasy

Каталог работ — Готельний бізнес
Готельний бізнес | Просмотров: 168 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 10.07.2015 | Комментарии (0)

30286-Організація побутового обслуговування туристів в готелях-Організація готельного господарства-Курсова.  Обсяг-41 стор.  Вартість-150 гр.

 

Вступ. 3

Розділ 1. Сучасні аспекти забезпечення якості обслуговування у підприємстві готельного господарства. 5

1.1. Сутність дозвілля в готелях і туристичних комплексах. 5

1.2. Особливості організації обслуговування у сучасних підприємствах готельного господарства. 11

1.3. Фактори, що впливають на забезпечення високої якості підприємств готельного господарства. 16

Розділ  2. Аналіз побутового обслуговування туристів у підприємстві готельного господарства. 19

2.1. Характеристика готельного продукту підприємства готельного господарств, аналіз pеcypcногo забезпечення. 19

2.2. Аналіз структури служби обслуговуваня у підприємстві готельното господарства. 23

2.3. Oцінкa якості обслуговування споживачів у підприємстві готельного господарства. 28

Розділ 3. Напрями підвищення якості готельного продукту у підприємстві готельного господарства. 36

Висновки і пропозиції 39

Список використаних джерел  41
Готельний бізнес | Просмотров: 252 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 15.04.2015 | Комментарии (0)

30132-Забезпечення якості готельного продукту на прикладі діючого підприємства готельного господарства-Курсова.  Обсяг-40 стор.  Вартість-150 гр.

 

Вступ. 3

Розділ 1. Сучасні аспекти забезпечення якості обслуговування у підприємстві готельного господарства. 5

1.1. Сутність понять «якість» і «культура» обслуговування у підприємствах готельного господарства. Іх основні складові 5

1.2. Особливості організації обслуговування у сучасних підприємствах готельного господарства України та світу. 10

1.3. Фактори, що впливають на забезпечення високої якості готельного продукту у підприємствах готельного господарства. 16

Розділ  2. Аналіз якості готельного продукту у підприємстві готельного господарства. 19

2.1. Характеристика готельного продукту підприємства готельного господарств, аналіз pеcypcногo забезпечення. 19

2.2. Аналіз структури служби обслуговуваня у підприємстві готельното господарства. 24

2.3. Oцінкa якості обслуговування споживачів у підприємстві готельного господарства. 28

2.4. Аналіз факторів, шо впливають на забезпечення високої якості готельного продукту у підприємстві готельного господарства. 30

Розділ 3. Напрями підвищення якості готельного продукту у підприємстві готельного господарства. 35

Висновки і пропозиції 38

Список використаних джерел. 40

Готельний бізнес | Просмотров: 140 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 30.03.2015 | Комментарии (0)

30073Т-Національна туристична політика України на сучасному етапі-Організація готельного господарства-Курсова.  Обсяг-45 стор.  Вартість-170 гр.

 

Зміст. 2

Вступ. 3

1. Національна політика України у сфері туризму. 7

1.1. Мета і основні завдання національної туристичної політики України. 7

1.2. Правові основи національної туристичної політики України. 8

1.3. Національна туристична політика України у сфері міжнародних відносин. 12

1.4. Закордонний досвід формування вдалої туристичної політики. 14

2. Дослідження процесів формування національної туристичної політики (на прикладі організації) 18

2.1. Розвиток українського туристичного бізнесу та вплив національних і міжнародних організацій на його регулювання. 18

2.2. Структура та функції туристичної організації, міжнародня співпраця та результативність діяльності 22

2.3. Критична оцінка внутрішньої зарегульованості туристичного бізнесу. 28

2.4. Результаттивність участі України в діяльності міжнародних організацій по туризму. 30

3. Шляхи удосконалення туристичної політики України. 33

3.1. Перспективи розвитку ринку туристичних послуг в Україні та прогнозування динаміки технологічних змін. 33

3.2. Вдосконалення механізму державного (недержавного) регулювання інноваційними процесами туристичної сфери. 35

3.3. Стратегіні напрями розвитку туристичної галузі України. 36

Висновки. 40

Список використаних джерел. 43

ДОДАТКИ.. 45

Готельний бізнес | Просмотров: 601 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 14.03.2015 | Комментарии (0)

20105-Організація харчування і дозвілля туристів у засобах розміщення для відпочинку готеля Pushka Inn Hotel-Організація готельного господарства-Курсова. Обсяг-67 стор.(додатки). Вартість-170 гр.

                   Зміст

ВСТУП.. 4

РОЗДІЛ І. СУЧАСНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ І ДОЗВІЛЛЯ ТУРИСТІВ У ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ ДЛЯ ВІДПОЧИНКУ.. 7

1.1. Сутність понять «харчування» і «дозвілля» обслуговування у підприємствах готельного господарства. Їх основні складові. 7

1.2. Організації обслуговування у сучасних підприємствах готельного господарства України та світу. 9

1.3. Фактори, що впливають на організації харчування і дозвілля туристів у засобах розміщення для відпочинку. 14

РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ І ДОЗВІЛЛЯ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА. 18

2.1. Характеристика підприємства готельного господарства "Pushka Inn Hotel". 18

2.2. Аналіз структури служби обслуговування у підприємстві готельного господарства. 23

2.3. Оцінка організації харчування і дозвілля туристів у підприємстві готельного господарства "Pushka Inn Hotel". 30

2.4. Аналіз факторів, що впливають на організації харчування і дозвілля туристів у підприємстві готельного господарства "Pushka Inn Hotel". 35

РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ І ДОЗВІЛЛЯ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "PUSHKA INN HOTEL". 41

Висновки та пропозиції 47

Список використаних джерел. 49

ДОДАТОК А.. 53

ДОДАТОК Б. 54

ДОДАТОК В.. 55

ДОДАТОК Г. 56

ДОДАТОК Д.. 64

 

Готельний бізнес | Просмотров: 251 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 28.02.2015 | Комментарии (0)

20104-Якість і культура обслуговування у підприємстві готельного господарства Adam&Eva(Турция.Белек-5 зв.)-Організація готельного господарства-Курсова. Обсяг-59 (додатки)стор.      Вартість-150 гр.

Вступ.....................................................................................................3

Розділ 1. Сучасні аспекти забезпечення якості і культури обслуговування у підприємствах готельного господарства........................6

1.1. Сутність понять «якість» і «культура» обслуговування у підприємствах готельного господарства. Їх основні складові.......................6

1.2. Особливості організації обслуговування у сучасних підприємствах готельного господарства України та світу..........................11

1.3. Фактори, що впливають на забезпечення високої якості і культури обслуговування гостей у підприємствах готельного господарства..................15

Висновки до 1 РОЗДІЛУ...............................................................................17

Розділ 2. Аналіз якості і культури обслуговування у підприємстві готельного господарства «Adam&Eva».............................18

2.1. Характеристика підприємства готельного господарства «Adam&Eva»...18

2.2. Аналіз структури служби обслуговування у підприємстві готельного господарства..............................................21

2.3. Оцінка якості і культури обслуговування споживачів у підприємстві готельного господарства «Adam&Eva»..............................................................24

2.4. Аналіз факторів, що впливають на забезпечення високої якості і культури обслуговування у підприємстві готельного господарства «Adam&Eva»........32

Висновки до 2 РОЗДІЛУ................................................................................33

Розділ 3. Напрями підвищення якості і культури обслуговування у підприємстві готельного господарства «Adam&Eva».......................35

Висновки до 3 РОЗДІЛУ........................43

Висновки і пропозиції...............................................................44

Список використаних джерел.............................................45

Додатки..............................................................................................47

 

 

 

 

Готельний бізнес | Просмотров: 301 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 28.02.2015 | Комментарии (0)

20070-Сучасні заходи щодо підвищення санітарно-гігієничних вимог до утримання приміщень-Організація готельного господарства-Курсова. Обсяг-51 стор.     Вартість-160 гр.

Вступ.....................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні засади організаційного аналізу якості санітарно-гігієнічних умов підприємства готельного господарства.......5

1.1. Характеристика послуг готельного господарства та їх особливості...........5

1.2. Аналіз якості надання основних послуг підприємства готельного господарства.................14

1.3. Санітарно-гігієнічні умови до утримання приміщень готелів...................18

Розділ 2. Характеристика готелю «фрегат»....................26

2.1. Загальна характеристика готелю...................................................................26

2.2. Технології обслуговування у готелі..............................................................28

2.3. Оцінка санітарно-гігієнічних умов утримання приміщень загального користування в готелі............36

Розділ 3. Шляхи удосконалення санітарно-гігієнічних умов утримання приміщень загального користування в готелі «Фрегат».......40

Висновки та пропозиції...........................................................46

Список використаних джерел.............................................49

Додатки..............................................................................................51

Готельний бізнес | Просмотров: 259 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 27.02.2015 | Комментарии (0)

10147-Організація послуг Room service в готелі-Готельно-ресторанна справа-Курсова-Обсяг-43 стор(додатки).  Вартість-150 гр.

                Зміст

Вступ. 3

Розділ 1. Теоретичні засади організації та технології готельного обслуговування корпоративних клієнтів на підприємствах готельного господарства. 5

1.1. Сутність та особливості послуг, які надаються споживачам у готельному господарстві 5

1.2. Значення «room-service» в обслуговуванні корпоративних клієнтів на підприємствах. 9

Розділ 2. Аналіз організації та готельного обслуговування в підприємстві готельного господарства. 11

2.1. Загальна характеристика готельного комплексу “Русь”. 11

2.2. Служба прийому й обслуговування в готелі: професійні стандарти та компетентність. 21

Розділ 3. Пропозиції щодо удосконалення обслуговування корпоративних клієнтів в підприємстві готельного господарства. 26

Висновки і пропозиції 40

Список використаних джерел. 41

Додатки. 43

Готельний бізнес | Просмотров: 450 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 06.02.2015 | Комментарии (0)

140152-Організація обслуговування на житлових поверхах готелю (на прикладі ПрАТ Готель Дніпро)-Організація та технологія обслуговування в готелях-Курсовая.Объем-32 стр. Стоимость-120 гр

 

Готельний бізнес | Просмотров: 820 | Загрузок: 108 | Добавил: veka42 | Дата: 16.10.2014 | Комментарии (0)

130014-РОЗВИТОК  КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ  ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ БРАТИСЛАВА-Диплом Кадровий потенціал
Готельний бізнес | Просмотров: 558 | Загрузок: 0 | Добавил: admin | Дата: 22.01.2014 | Комментарии (0)



Используются технологии uCoz