StudEasy

Каталог работ — Маркетингова цінова політика

10396-Комплексний аналіз діяльності на ринку Нова пошта-Бізнес-планування діяльності фірми-Маркенг.  Обсяг-42 стор.  Вартість-150 гр.

 
Маркетингова цінова політика | Просмотров: 188 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 09.07.2015 | Комментарии (0)

30010-Стимулювання збутової діяльності підприємства на прикладі публічного акціонерного товариства Київський завод шампанських вин (Столичний)-Дипломна.  Обсяг-114 стор.      Вартість-1000 гр.

Вступ. 3

Розділ 1. Теоретичні основи стимулювання збутової діяльності підприємства. 6

1.1. Сутність, задачі та функції збутової діяльності 6

1.2. Особливості форм та методів стимулювання збутової діяльності підприємства. 15

1.3. Сучасні підходи до системи просування товарів підприємства. 23

Розділ 2. Дослідження стимулюванням збутової діяльності ПАТ КЗШВ „Столичний”. 30

2.1. Аналіз маркетингового середовища ПАТ КЗШВ „Столичний”. 30

2.2. Дослідження організації просування продукції ПАТ КЗШВ „Столичний”. 48

2.3. Оцінювання результативності збутової діяльності ПАТ КЗШВ „Столичний”. 57

Розділ 3. Удосконалення управління стимулюванням збутової діяльності ПАТ КЗШВ „Столичний”. 69

3.1. Формування стратегії стимулювання збутової діяльності ПАТ КЗШВ „Столичний”. 69

3.2. Розроблення програми управління асортиментом і якістю продукції ПАТ КЗШВ „Столичний”. 80

3.3. Удосконалення організаційної структури як елемента системи управління збутовою діяльністю ПАТ КЗШВ „Столичний”. 89

Висновки. 100

Список використаних джерел. 104

Додатки  110
Маркетингова цінова політика | Просмотров: 298 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 05.03.2015 | Комментарии (0)

10022-Міжнародне ціноутворення-Кейс- Объем-26 стр (додатки).  Стоимость-100 гр

                  Зміст

Маркетингова цінова політика | Просмотров: 141 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 29.01.2015 | Комментарии (0)

1755-5-Вибрати товар і його виробника.Проаналізувати виробників,шляхи просування товару.Визначити об‘єм поставки товару.(ПАТ трест «Київміськбуд-1») -Описати товари чи послуги обраної компанії. Контрольна. Объем-25 стр.      Стоимость-100 гр

 

Зміст

Вступ..............................................................................................................

3

Основна частина...........................................................................................

4

Висновки.......................................................................................................

23

Список використаних джерел.....................................................................

24

Додатки.........................................................................................................

25

 

Маркетингова цінова політика | Просмотров: 100 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 15.01.2015 | Комментарии (0)

1755-3-Вибрати товар і його виробника.Проаналізувати виробників,шляхи просування товару.Визначити об‘єм поставки товару.                      ( ПАТ "Завод "Маяк"). Контрольна.  Объем-35 стр (додатки)                    Стоимость-140 гр

 

Зміст

Вступ.. 3

І. Вибір товарної марки................................................................................5

1.1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації 5

1.2. Товар і послуга як обєкти маркетингової товарної політики фірми. Товарний ринок. 6

1.3. Конкурентоспросможність. 7

1.4. Формування асортименту і управління ним. 19

1.5. Маркетинг товарів ринкової новізни. 23

1.6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 27

1.7. Сервіс у системі товарної політики. 30

ІІ. Розрахувати очікувану величину ризику  одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни (RR)...............................................................................32

Висновки...........................................................................................................33

Список використаних джерел.............................................................34

Додатки..............................................................................................................35

Маркетингова цінова політика | Просмотров: 152 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 15.01.2015 | Комментарии (0)

1755-2-Вибрати товар і його виробника.Проаналізувати виробників,шляхи просування товару.Визначити об‘єм поставки товару ( ТОВ "Київський лікеро-горілчаний завод "Столичний Стандарт") -Контрольна-Объем-35 стр.                             Стоимость-120 гр 

Зміст

Вступ.. 3

1. Опис діяльності фірми.. 4

2.  Визначення ринкових сегментів. 8

3.  Позиціювання товару на ринку. 11

4.  Розробка стратегії просування. 16

4.1.  Постанова задачі комунікаційної кампанії 16

4.1.1. Визначення предмета комунікаційної кампанії. 16

4.1.2.Визначення етапу життєвого циклу товару, для якого розробляється стратегія просування. 16

4.1.3.Формулювання цілей комунікаційної кампанії 17

4.1.4. Фінансування цілей комунікаційної кампанії 17

4.1.5.Доцільність використання різних елементів маркетингових комунікацій для просування товару. 19

4.1.6. Визначимо структуру витрат на просування. 19

5.  Розробка рекламної кампанії 20

5.1. Вивчення предмета реклами і виділення його особливостей.. 20

5.2.  Визначення/уточнення цілей реклами.. 20

5.3.  Виділення кола споживачів рекламованого товару. 25

5.4.Розробка загальної ідеї рекламної кампанії 25

5.5. Вибір рекламних засобів. 25

5.6.  При реалізації цього пункту слід враховувати таки особливості:. 29

5.7.Планування реклами в часу. 29

6.Здійснення рекламної кампанії 30

7.Аналіз ефективності рекламної кампанії 33

Висновки.. 34

Список використаної літератури.. 35

Маркетингова цінова політика | Просмотров: 132 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 15.01.2015 | Комментарии (0)



Используются технологии uCoz