StudEasy

Каталог работ — Міжнародний маркетинг

10319-Формування стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки облігацій-Міжнародна економічна діяльність-Курсова.  Обсяг-42 стор.  Вартість-180 гр.

 

Вступ.....................................................................................................3

Розділ 1. Теоретичні аспекти формування стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок облігацій....................6

1.1. Стратегічне планування при  виході підприємства на міжнародний ринок......................................6

1.2. Процес та етапи розробки ринкової стратегії підприємства при виході міжнародні ринки облігацій..................11

Розділ 2. Аналіз формування стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок облігацій на підприємстві...............17

2.1. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства.............................17

2.2. Розробка та вибір стратегії виходу на зовнішній ринок для компанії......21

Розділ 3. Шляхи вдосконалення формування стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок облігацій..............26

3.1. Вдосконалення маркетингової діяльності компанії "Кернес"...................26

3.2. Перспективи розвитку діяльності підприємства на зовнішньому та внутрішньому ринках як результат функції управління.............30

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ.....................37

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......38

 

Міжнародний маркетинг | Просмотров: 385 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 07.07.2015 | Комментарии (0)

10036 - Мягкая мебель-Міжнародне ціноутворення-Кейс-Объем-29 стр. Стоимость-140 гр

ЗМІСТ

1. Маркетингова цінова політика. 3

1.1.Аналіз ринку меблів України. 7

1.2. Відомості щодо сформованої компанії. Організаційна структура компанії       5

1.3. Цілі компанії. Товарно-ринкова стратегія компанії ............................ 8

1.4. Задачі ціноутворення. Фактори, що впливають на ціноутворення .. 12

1.5. Стратегія ціноутворення. Визначення базової ціни. 15

1.6. Система знижок для торгівельних посередників та кінцевих споживачів. 26

Список використаних джерел. 29

Міжнародний маркетинг | Просмотров: 506 | Загрузок: 0 | Добавил: veka42 | Дата: 29.01.2015 | Комментарии (0)



Используются технологии uCoz